joi, 27 februarie 2020

Da, este o solutie: Un cadou, Made in China!

                   Gluma vaccinului


Oh, nuu, iarăşi o epidemie!Şi acuma, e Made in China!
Simt, că trebuie să vorbesc încă o dată despre un subiect, ce întotdeauna sfârşeşte la fel, în crearea unui vaccin nou, ce sare afară dintr-o cutie de surprize. Repede! Repede! Repede!

Permite-mi să fiu sinceră. Sunt sătul de a repeta acelaşi lucru, ce am scris acum 25 de ani în Mafia Medicală. Sunt obosită să atenţionez oamenii despre producătorii de epidemii şi de vaccinuri. Sunt aceleaşi doi mafioţi. Dar, propaganda lor în media şi entorsiunile în politică foarte repede au convins pe majoritatea oilor înspăimântaţi, că noi merităm cocktailurile lor mortale. Pentru că în adevăr: nu e frică, nu e epidemie, nu e vaccin, şi este sănătate fără margini pentru toţi!

Când îmi puneam întrebări referitor la epidemie, că ce părere pertinător pot adăuga, mi-am amintit de o webcapsulă, pe care am înregistrat acum 2 ani, pe numele de Farsa vaccinării. Din păcate, este relevant şi astăzi, şi nu ştiu ce aş mai putea adăuga. Mibrobii scârboşi, binefăcătorul Pasteur, vaccinurile protectoare, şi toate friciile ce le hrăneşte, eu pur şi simplu nu pot crede în ele. E o glumă atât de mare, ca şi Moş Crăciun. E gluma/farsa vaccinării. 

Ghis pentru Personocraţie 



_________________________________________________________________________________
Tradus de Orsi. 
Cărţi în lb.română: www.evolutiv.eu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu