vineri, 20 februarie 2015

Despre Personocraţie...

Personocraţia nu este o altă religie, spiritualitate, cult, dogmă sau filozofie. Personocraţia este un nivel personal de conştienţă- în alte cuvinte - o stare de trezire la realitate despre cine sunt cu adevărat, o stare de realizare faptului, că autoritatea cea mai înaltă nu este în afară, ci în adâncul meu. 

Personocraţia defineşte oricare persoană, cine ŞTIE cine este cu adevărat - este creatoarea supremă (1), creatoarea a tot universului - şi care se COMPORTĂ corespunzător acestuia, în viaţa sa de  zi cu zi prin acţiuni congruente. O Personocraţie ştie că a venit pe pământ să se desăvârşească.

Ce înseamnă "să mă desăvârşesc"?

Înseamnă să fac unirea corpului  cu sufletul, creatorul cu creatura, ca să creez fiinţa idesică (diezeiască) cea nouă, care este numit şi fiinţa supramentală de Aurobindo - fiinţa divină in MATERIE.

Ce mă împiedică să mă desăvârşesc?

Am uitat cine sunt cu adevărat, şi mă consider o biată creatură, care a fost creat de o autoritate exterioară, mai superioară decât mine. Sunt separată de sufletul meu (spiritul creator), şi ca rezultat manifest separare, dualitate, dezordine, război, îmbolnăvire, moarte - în mine şi în jurul meu.

Care este soluţia ca să mă desăvârşesc?

Îmi amintesc cine sunt cu adevărat, un individ creator( spirit) şi creatură (materie) în acelaşi timp. Fac fuziunea cu sufletul meu, şi ca rezultat manifest unitate, ordine, pace, sănătate perfectă, nemurire fizică - în mine şi în jurul meu.

Cum fac acest lucru?

Fac transferul de putere de la Ego(realitate iluzorică) la Suflet (realitate adevărată). În alte cuvinte, dau prioritate la "a fi" de la "a avea", iubirea de sine asupra fricii, în toate aspectele ale vieţii mele: autoritate, familie, sănătate, bani, religie, spiritualitate, politică, lege, educaţie, societate. Îmi iau rămas bun de la vechea mea  mod de gândire şi comportament, bazat pe frici animalice şi de supravieţuire (lumea lui ego) şi fac un viraj de 180 de grade şi urmăresc sufletul meu. 

Ce se întâmplă dacă fac acest lucru?

Cum dizolv egoul meu şi mă predau sufletului meu (lăsând sufletul să preia controlul total asupra vieţii şi corpului meu), încep să experimentez schimbări în mine şi în jurul meu:
1. Celulele mele (corpul fizic) încep să vibreze pe frecvenţa sufletului meu şi manifestă caracteristicile ei: nemurire fizică, sănătate perfectă, tinereţe veşnică.
2. Lumea din jurul meu se transformă în concordanţă şi şi aici manifestă atributele sufletului: adevăr, iubire, pace, libertate, unitate, atotputernicire, omniscienţă, bucurie infinită, binecuvântare ... în scurt Paradisul pe Pământ!
Acesta e drumul pe care vă împart pe acest blog, prin articole, cărţi, filme şi workshop-uri. 
______________________________________________________________________________________________
  (1)Supremă - autoritatea cea mai înaltă, adică nu există ceva mai superior
Suveran - persoana care deţine puterea supremă 

Sursa articol: https://personocracy.wordpress.com/what-is-personocratia/personocratia/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu