joi, 1 ianuarie 2015

De unde știu că Egoul sau sufletul meu e cea care îmi vorbește?

         În Personocrație, ca să creăm schimbarea de conștiență mult așteptată, vorbim despre predarea autorității de la Ego la Suflet. De unde știu, că acum Sufletul sau Egoul vorbește? Fiindcă este o întrebare frecventă, m-am gândit că este timpul să scriu despre ea și să  împart cu tine niște unelte, care ajută la judecarea limpede.
A diferenția Egoul de Suflet frecvent e foarte complicat. De aceea în primul rând, fiindcă foarte puține persoane au reușit să aibă contact direct cu sufletul, și din această cauză, nu știm, cum se simte acest lucru.
În al doilea rând, religia, spiritualitatea, știința a creat întotdeauna confuzii, constant și deliberant, ca ei să fie siguri, că oamenii să nu se conecteze cu sufletul lor. Într-adevăr, dacă se conectează își eliberează pe ei înșiși sub dominanție, și asta ar însemna sfârșitul lumii iluzorice în care astăzi trăim.
    În plus există un caracter, pe care îl cunoaștem de aproape- el este cel care ne conduce viața de mii de ani. Îl numesc Dl. Ego. El este personajul, pe care îl putem recunoaşte cel mai ușor.
Deci, când știm că Dl. Ego vorbește, automat ne dăm seama, că sigur nu este Sufletul.
99% din timpul nostru, corpul mental, vital și fizic este sub conducerea Egoului. Haideți să-l cunoaștem. Ghis a inventat o rețetă foarte simplă, care ne ajută să limpezim judecata noastră, o cunoștință necesară, până ce vom fi capabili să luam legătura directă cu Sufletul.
Voi enumera trei caracteristici, care fără îndoială reprezintă egoul nostru:

1. Ego vorbește

Acea exprimare: „Ascultă-ți sufletul”, de foarte multe ori ne induce în eroare. În realitate sufletul nu vorbește, egoul este cel care vorbește și de fapt foarte tare.

În căutarea mea ca să pot urma dorința sufletului meu, de multe ori o chem, ca să-mi arate ce dorește, si în acest caz aștept un răspuns de la Ea.


Din păcate, de obicei - primul răspuns care vine, nu vine de la suflet, ci de la ego.
Îți scriu o mică poveste ca să pot descrie ce se întâmplă în spatele conștienței noastre.

Să imaginăm că dl. Ego și Dna Suflet stau sub aceași acoperiș (corpul), și există doar o singură linie telefonică, prin care putem lua legătura ori cu una ori cu altul. Și așa , oricând doresc să sun, să vorbesc cu Dna Suflet, întotdeuna Dl.Ego răspunde la telefon.
El este un personaj, care întotdeauna dorește să controleze totul, e foarte vrednic și zgomotos, care vrea să domineze totul. El vrea să fie sigur, că Dna Suflet nu va răspunde niciodată la telefon, de aceea joacă trucuri, ca să nu-l recunoaștem. Își schimbă chiar vocea și atitudinea, ca să credem că sufletul ne vorbește.
Dar, când învăţ folosirea corectă a instrumentelor pentru recunoaşterea lui Ego, de mai puţine ori va fi capabil să mă păcălească.
Sufletul NU vorbeşte: ea este un caracter fără voce,care aşa ne arată ce doreşte, că ne pune într-o situaţie de viaţă. Ea este mai mult făcător, decât vorbitor. Când îşi exprimă dorinţa, mă pune să fac lucruri, care din prima mi se par fără rost- din viziunea egoistică. De foarte multe ori, mi se pare fără logică şi înfricoşător, dar atât de intens, încât simt că trebuie să-l fac. Este o atitudine interioară, "doar ştiu" sau "simt că e bine", ce apare în mine.
Doresc să citez pe "The Mother" (Mirra Alfassa), care spunea : " Dacă îţi pui întrebarea, că oare sufletul îmi vorbeşte, acum ştiu că nu." Acesta îţi poate clarifica gândurile, dacă mai eşti în confuzii.

2. Ego vrea

Ego întotdeauna vrea sau nu vrea ceva. El e care mă pune să zic: "vreau mai mulţi bani", "nu vreau să fiu bolnav", "nu vreau să trăiesc singură,vreau să-mi găsesc un partener.", "vreau să fiu recunoscut", etc.
Fiindcă el vrea şi are nevoie de lucruri, egoul se agaţă foarte tare de rezultate palpabile.

Sufletul niciodată nu vrea nimica: ea nu are niciodată aşteptări şi  nu ţine lipit de rezultate. Sufletul este interesat doar de experienţă, procesul. Ea este interesat de emanciparea fiinţei mele şi creşterea nivelului meu de conştienţă spre fiinţa reală ceea ce sunt cu adevărat. Orice situaţie de viaţă întâlnesc, e avantajos, fiindcă ajută procesul spre ţel.
Într-adevăr pentru suflet nu există experienţă de viaţă pozitivă sau negativă, doar experienţă - toate acestea ca să atingem starea supramentală/diezeiască.

3. Şi repede....

Ego vrea repede. Astfel, cînd mă simt grăbit, să fac ceva sau să iau o decizie, ştiu că e motivaţia egoului.
E adevărat. fiindcă egoul trăieşte într-o lume muritoare şi aşa crede că timpul este limitat. El este acela, care vrea  să fac toată treaba posibilă în foarte scurt timp. El are frica de a pierde o oportunitate şi nu vrea să piardă timpul cu ceea ce nu îndeplineşte nevoile momentane.

Sufletul trăieşte în prezent infinit şi e nemuritor. Deci, când mă simt grăbit, să fac ceva, sau să iau o decizie, mă opresc, îmi dau timp de gândire, analizez de la început până la sfârşit. Mai concret, trebuie să iau jos volumul egoului meu, care mă impiedică şi mă stopează să simt decizia sufletului meu.
   Doar atunci, când egoul e pus pe silenţios şi aşezat în bancheta de spate, încât sufletul meu să poată prelua volanul; cu alte cuvinte, să conducă viaţa mea şi să mă guverneze înspre direcţia, care mă ajută la unirea sufletului cu corpul.
Să dau prioritate la suflet asupra egoului, este primordial, ca să apară fiinţa supramentală/idesică/diezeiască.

Citez de la Mother, care aşa descrie procesul: "Cei care doresc să ajute ca Lumina Adevărului să se realizeze asupra întunericului şi a minciunii, poate fi făcut, privind cu atenţie primele impulsuri în mişcări şi faptele sale, şi diferenţiând între  ele, dacă au venit din Adevăr sau din Minciună, ca să urmăresc primul şi să refuz sau anulez celelate. Acesta este puterea discernământului, unul din prime influenţe Adventul Luminii Adevărului în atmosfera Pământului." (1965- The Mothers Agenda)

Acum, că ţii în mână acest simplu instrument, poţi începe practicarea discernământului, ca să poţi preda controlul de la ego (minciună) la suflet (realitate-adevăr). Cât de puţine ori dau şansa egoului să-mi conducă viaţa, cu atât creşte oportunitatea sufletului meu. Şi cât de frecvent practicăm acest exerciţiu, cu atât mai repede facem un salt din program uman înfricoşător şi bazat pe frici - care crează infernul pe Pământ!

P.S. Ţelul primordial al cursurilor Personocratice este, să ajute la dezvoltarea discernământului, pt. predarea puterii de conducere de la Ego la Suflet.
Dacă te simţ interesat de aceste cursuri, poţi să te abonezi la Newsletter sau poţi lăsa un mesaj.
_____________________________________________________________________________
Sufletul reprezintă principiul feminin şi are vibraţii înalte, fine.
Egoul reprezintă principiul masculin, este frecvenţa materială, vibraţie joasă, grea.

Sursa articolului:  http://personocracy.wordpress.com/2014/01/14/soul-ego-talking/
Scris de : Rhiame , Tradus de: Orsi

2 comentarii:

  1. rog la noua adresa, lenuta10@ymail.com, multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus Lenuta, te-am introdus in lista mea de Newsletter, asa ca vei primii de acum incolo noutatile introduse pe blog.

      Cu drag,
      Orsi

      Ștergere