sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Rolul acestui blog

Rolul acestui blog este  ca informațiile personocratice să devină cât mai disponibile pentru cei interesați. Este un alt nivel de conștiență.  Nu aparține de religie, politică, spiritualitate , la nici un fel de sistem. De aceea este atât de specială.
Eu așa cred că este o busolă spre mine- spre ființa reală cine sunt cu adevărat. Poate devenii un țel nou de atins, un mod de viață - pentru mine este sensul vieții mele de a fi, pe care o caut de când mă știu. (în acest corp).
”Inventatoarea”  personocrației  este fosta doctoriță din Canada - Ghislaine Lanctot, cine o perioadă lungă de viață a observat și a luat parte în mai multe sisteme medicale (Ca, Eu,Sua) ca medic, cât și ca femeie de afacere (având 7-8 spitale), cine defapt avea o încredere oarbă că va vindeca majoritatea pacienților ei. Și-a dat seama după un timp, că nu așa merg lucrurile cum ea și-a imaginat. Pe lângă tehnologia de ultima oră, oamenii nu se însănătoșesc, ci devin mai bolnavi, cum au fost. Așa a început aventura lui Ghis .
După acesta a scris cartea Mafia Medicală și multe alte cărți în tema ca : sănătatea, banii, evoluția, autoritatea, politica, educația etc. , care au fost traduse în mai multe limbi, dintre care și în română și maghiară. Dintre aceste teme voi prezenta câteva pe acest blog.
Încet încet multe persoane se interesează de temele personocratice. Unii devin așa de intens curioase și dăruitoare, încât încep să  țină cursuri intern și internațional, povestind experiențele lor personocratice , ca și Mado sau Rhiame și mulți alții.
Despre mine pot să spun că aproximativ cu 5 ani în urmă am întâlnit Personocrația. De atunci am reușit să schimb multe lucruri în mai multe aspecte ale vieții mele și așa simt că aș putea povestii ore în șir despre ele.
Specialitatea personocrației constă în faptul că, nu necesită cunoștințe medicale sau calificare superioară, maieștrii și inițieri. În realitate vorbește despre modalitatea, cum pot să-mi iau înapoi autoritatea mea interioară în ”mâinile mele”, pe care l-am predat în afară fără să-mi dau seama. Acum o iau înapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu